Το Γυμνάσιο Ελεούσας διοργάνωσε την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου και ώρα 11:00 εκδήλωση διάχυσης αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ KA122 (2022- 2023) με τίτλο “Ενσωμάτωση καινοτόμων διδακτικών μεθόδων στην εκπαιδευτική πράξη” που υλοποίησε το σχολείο μας και περιελάμβανε την επιμόρφωση έξι εκπαιδευτικών του σε δύο σύγχρονα διδακτικά μοντέλα, την “Ανεστραμμένη Τάξη” και την “Μάθηση Βάσει Έργου”.
Το έργο χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και είχε διάρκεια 16 μηνών.
Η εκδήλωση απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς από όλα τα σχολεία της Περιφέρειας καθώς και φορείς της εκπαίδευσης αλλά και τοπικούς φορείς.
Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής του Σχολείου κος Πλακαλής Κωνσταντίνος. Η συντονίστρια του προγράμματος, κα Καμποσιώρη Μαρίνα, παρουσίασε το γενικό πλαίσιο και τους στόχους του προγράμματος. Ακολούθησε ομιλία με θέμα “Ανεστραμμένη Τάξη: προϋποθέσεις και πρακτικές” από τον κο Γκαραβέλα Κωνσταντίνο, Επίκουρο Καθηγητή Παιδαγωγικής και Διδακτικής της Γλώσσας στο Τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την κα Πιπίκου Μαρίνα η οποία μίλησε για το σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στην Βαλένθια με θέμα την “Ανεστραμμένη Τάξη”, και την κα Στεριάδη Πολυξένη, η οποία παρουσίασε τα μαθησιακά αποτελέσματα της εφαρμογής της μεθόδου αυτής σε τάξεις του σχολείου μας.
Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα τον λόγο πήρε η κα Τσιούρη Ευθυμία, η οποία συμμετείχε στο σεμινάριο της “Μάθησης Βάσει Έργου” που πραγματοποιήθηκε στην Φλωρεντία, για να περιγράψει το θεωρητικό πλαίσιο της μεθόδου αυτής, καθώς και τον τρόπο και τις προϋποθέσεις εφαρμογής της, ενώ η κα Γούση Δήμητρα, παρουσίασε τα αποτελέσματα της υλοποίησης του διδακτικού αυτού μοντέλου στο σχολείο μας.
Η εκδήλωση διάχυσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος κλείνει και επίσημα τον χρόνο υλοποίησής του. Ανοίγει όμως ένας άλλος κύκλος ενσωμάτωσης της αποκτηθείσας γνώσης στη σχολική ζωή, με την πεποίθηση πως θα συμβάλλει στην διαμόρφωση ενός σύγχρονου τρόπου διδασκαλίας με κέντρο τις ανάγκες των μαθητών.