Μετά την τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για τις καθυστερήσεις στο έργο των Σταθμών Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ), παρά το γεγονός ότι οι Δήμοι και τα λαϊκά στρώματα πληρώνουν αδρά για τη μεταφορά των απορριμμάτων τους στο εργοστάσιο επεξεργασίας ή για την ταφή των ανεπεξέργαστων απορριμμάτων, ενώ τα περιβαλλοντικά τέλη «τρέχουν» για κάθε τόνο σκουπιδιών που θάβεται, και παρά το γεγονός ότι η παράδοση των ΣΜΑ θα φέρει οικονομική και περιβαλλοντική ελάφρυνση, η Οικονομική Επιτροπή σήμερα ήρθε να επικυρώσει την απόφαση του Περιφερειάρχη και -χωρίς απόφαση της Κοινής Επιτροπής Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης- έδωσε την 14η παράταση στην ολοκλήρωση του έργου !
Αποδεικνύεται στην πράξη, ότι οι πράξεις και παραλείψεις της Περιφερειακής Αρχής έχουν σαν αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων που ασχολούνται με τη μεταφορά των απορριμμάτων και την ακόμα μεγαλύτερη επιβάρυνση των λαϊκών στρωμάτων που πληρώνουν μέσω των ανταποδοτικών τελών των Δήμων.
Την ίδια στιγμή, το άλλο «περιβαλλοντικό έργο» της Περιφέρειας, η «Αναβάθμιση του Οδοφωτισμού στο Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Περιφέρειας Ηπείρου» με προϋπολογισμό πληρωμών 8 εκ. €, προχωρά στη Β’ φάση με τη συμμετοχή των τριών κολοσσών του κλάδου, της ΙΝΤRΑΚΑΤ, της ΤΕΡΝΑ και του ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Κι αν η περιφέρεια έχει να πανηγυρίζει ότι «έσωσε» τον ανταγωνισμό με την συμμετοχή των κολοσσών του κλάδου, οι μικροί αυτοαπασχολούμενοι θα πρέπει να βγάλουν συμπεράσματα ποιος κερδίζει και ποιος χάνει από τέτοια έργα.