O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εξήγγειλε πέρυσι (φέτος αντί δηλώσεων και υποσχέσεων, προτίμησε ως πιο ασφαλή την ποδηλατάδα Αρίστη-Μονοδένδρι) ότι η δημοπράτηση του οδικού άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά θα γίνει εντός του 2022.
Σε ένα δρόμο που ξεκίνησε ως διεθνής αυτοκινητόδρομος και στη συνέχεια μετατράπηκε σε τρίιχνο.
Τους προηγούμενους μήνες υπήρξε καταιγισμός δηλώσεων από κυβερνητικούς βουλευτές αλλά και τον Περιφερειάρχη Ηπείρου ότι το έργο δημοπρατείται από μήνα σε μήνα.
Έτσι φτάσαμε στον Νοέμβριο και αποκαλύπτεται ότι ο δρόμος είναι μακρύς ακόμη καθώς μόλις τώρα το Υπουργείο Υποδομών εκκινεί τις διαδικασίες για την δημοπράτηση της μελέτης με κόστος 1,8 εκατομμύρια ευρώ.
Στον τέταρτο χρόνο διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ και με σύμμαχο τον Περιφερειάρχη Ηπείρου (άλλωστε επί σειρά ετών ο δρόμος Ιωάννινα-Κακαβιά και η σύνδεση Πρέβεζας με την Ιόνια οδό αλλάζουν μεταξύ τους χέρια με ταχύτητα φωτός) ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για το Νομό Ιωαννίνων στερείται χρονοδιαγράμματος, μελετών αλλά και έγκυρης ενημέρωσης των πολιτών. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι το προκάτ κλειστό γυμναστήριο όπου τα δοκάρια και τα υλικά εδώ και μήνες βρίσκονται παρατημένα στο αγρόκτημα Κατσικά(σε μια γωνίτσα;) και μάλιστα έχουν πληρωθεί εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, από το υστέρημα των Ελλήνων φορολογουμένων. Το συνολικό κόστος της συναρμολόγησης, της εγκατάστασης και της συντήρησης ώστε να λειτουργήσει ως αθλητική εγκατάσταση δεν το γνωρίζουμε ακόμη!
Δυστυχώς η κυβέρνηση της ΝΔ, οι τέσσερις βουλευτές της και ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, εδώ και τριάμισι χρόνια, μοιράζουν με μεγάλη ευκολία υποσχέσεις εμπαίζοντας τους πολίτες του Νομού Ιωαννίνων. Η επερχόμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ, που έχει και γνώση και εμπειρία από μεγάλα έργα, ειδικά για την Ήπειρο, θα επιφορτιστεί και με αυτό το καθήκον.