Η δημοτική αρχή αντιμετωπίζει για μια ακόμη φορά ένα έργο -μείζονος σημασίας για την κυκλοφορία οχημάτων στο λεκανοπέδιο- πρόχειρα και χωρίς σοβαρότητα.
Κατά τη χθεσινή συζήτηση στην Οικονομική επιτροπή για την έγκριση της τροποποίησης της μελέτης του θέματος, η δημοτική αρχή χωρίς να καταθέσει την πολιτική της θέση και άποψη, κατέθεσε την εισήγηση των Τεχνικών Υπηρεσιών του ∆ήμου συνοδευόμενη από την σχετική αλληλογραφία με τον κατασκευαστή του έργου και τον μελετητή των γεωτεχνικών έργων.
Δηλαδή, χωρίς να αναλαμβάνει τις ευθύνες της για το ελάττωμα που καταγράφεται και κυρίως χωρίς να προτείνει τεκμηριωμένα μία βάσιμη και οριστική επίλυσή του. Σαν να μην τρέχει τίποτε.
Με τα δεδομένα αυτά το θέμα επιστράφηκε για αναθεώρηση και βελτίωση των προτεινόμενων λύσεων στις υπηρεσίες.
Για ποιόν λόγο εισήχθη προς συζήτηση το θέμα αυτό αφού, ενδεχομένως, να υπάρχουν και καλύτερες και φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις;
Προς τι αυτές οι παλινωδίες και τα πισωγυρίσματα;
Η Τατιάνα Καλογιάννη υπενθυμίζοντας πως το 2017, όταν η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου πέρασε από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Ηπείρου, στην οποία είχε την τιμή να προεδρεύει, είχαν επισημανθεί –εκτός των άλλων- και τα προβλήματα που έπρεπε να επιλυθούν σχετικά με την επίδραση του υπόγειου υδροφόρου ορίζοντα και την απαίτηση για πραγματοποίηση των απαραίτητων γεωτεχνικών ερευνών, καταλήγει ότι:
«Αποδεικνύεται ότι οι προδιαγραφές των μελετών από την προηγούμενη δημοτική αρχή ήταν ελλιπείς, οι μελέτες από τη νυν δημοτική αρχή δεν ολοκληρώθηκαν πριν την διαγωνιστική διαδικασία για την ανάδειξη του εργολάβου και η διαχείριση του έργου μετά τη σύμβαση είναι τουλάχιστον ερασιτεχνική.
Από δω και πέρα απαιτείται σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Κάποιος, όμως, πρέπει να τα «δανείσει» στη δημοτική αρχή μέχρι το τέλος της θητείας της, δεδομένης της προφανούς ανεπάρκειάς της».