Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι από σήμερα 1 Φεβρουαρίου (και μέχρι 31 Οκτωβρίου 2022) πραγματοποιείται η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ. Η εξυπηρέτηση του κοινού λόγω των μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τη διασπορά του Covid 19, θα γίνεται μόνο με ραντεβού (τηλέφωνο ραντεβού: 2651064935, από
τις 8.30π.μ. μέχρι τις 14.00) και προσκόμισης των απαραίτητων δικαιολογητικών. Οι δικαιούχοι για χορήγηση των δελτίων μπορούν επίσης να απευθύνονται στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Απαραίτητα δικαιολογητικά:
- Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του ή άλλου εξουσιοδοτημένου ατόμου (αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)
- Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής και μη παραλαβής Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ (αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)
- Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής σε ισχύ ή Απόφαση Διοικητικού Δ/ντή Ασφαλιστικού Φορέα ή ΕΦΚΑ ή Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος από τον ΟΠΕΚΑ
- Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής
- Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της τελευταίας φορολογικής δήλωσης
- Για την έκδοση νέας κάρτας δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες ή τρείς (3) για τυφλούς και Σοβαρά ή Βαριά Νοητικά Υστερούντες