Ο Δήμος Ιωαννιτών στο πλαίσιο της άμεσης και καλύτερης επικοινωνίας με τους πολίτες έχει θέσει σε λειτουργία την πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων Novoville.
Πρόκειται για ένα εύκολο εργαλείο καταγραφής των αιτημάτων και των προβλημάτων που άπτονται κυρίως της καθημερινότητας και παρακολούθησης της πορείας αντιμετώπισης και επίλυσης τους.
Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, καθώς και για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Η πλατφόρμα τέθηκε σε λειτουργία τον Φεβρουάριο και οι εγγεγραμμένοι χρήστες αγγίζουν τους χίλιους.
Το σύνολο των αιτημάτων που καταγράφηκε στο διαχειριστικό σύστημα ανήλθε σε 1125 με 527 να έχουν επιλυθεί (ποσοστό 46.8%), 305 να βρίσκονται σε εξέλιξη και 254 σε εκκρεμότητα.
Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφηκαν αφορούν σε φωτισμό και σε λακκούβες.
Οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση της πλατφόρμας εύκολα και γρήγορα ώστε να αποστέλλουν τα αιτήματά τους στο Δήμο και παράλληλα να παρακολουθούν την πορεία επίλυσης τους.
Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Novoville δωρεάν.
https://itunes.apple.com/gr/app/novoville/id836634305
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville