Τρία χρόνια μετά από την εξαγγελία του πρωθυπουργού για την κατασκευή Νέου Μεγάλου, σύγχρονου, κλειστού γυμναστηρίου στον Βοτανικό, πού έχουν οδηγήσει οι πολιτικές επιλογές Καχριμάνη-Ελισάφ-Γεωργιάδη-Αυγενάκη ;
Σχεδιασμός, προγραμματισμός, δημόσια διαβούλευση, ορθολογισμός και σοβαρότης μηδέν στα του προκάτ κλειστού γυμναστηρίου. Αν σήμερα δεν έχει κανείς ιδέα για κοστολόγια κ.λ.π. σκεφτείτε τι ξέρανε πριν δύο και τρία χρόνια!
Το 2015 ο Δήμος Αλεξανδρούπολης επίσημα ζήτησε το κλειστό του Ελληνικού, μιας και η πόλη θέλει κλειστό γυμναστήριο. Η απάντηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και του Τμήματος Μελετών υπηρεσίας της ΓΓΑ σαφέστατη.
«Επιπρόσθετα και επί της ουσίαςτου αιτήματός σας γνώμη μας είναι ότι πρέπει να εξεταστεί:
α) η σχέση κόστους της επί τόπου και εξαρχής κατασκευής του αιτούμενου εξοπλισμού με το κόστος αποσυναρμολόγησης, μεταφοράς και επανατοποθέτησης τόσο μεγάλου εξοπλισμού και σε τόσο μεγάλη απόσταση και β) τυχόν ζημιές (κυρίως στον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό και την οροφή) που μπορεί να προκληθούν κατά την όλη διαδικασία και πιθανόν να καταστήσουν τον μεταφερθέντα εξοπλισμό μη λειτουργικό»
Τι έκανε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης;
Αξιολόγησε τα νέα δεδομένα και με σοβαρότητα προχώρησε στα αναγκαία μέτρα για την ικανοποίηση των αναγκών των δημοτών του.
Στις 01.02.2022 υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης και κατασκευής του έργου «Κατασκευή Κλειστού Γυμναστηρίου Αλεξανδρούπολης», ποσού 3.626.276,68 €, πλέον ΦΠΑ.
€3.626.276,68, όσο δηλαδή θα φτάσει στο τέλος σε μας η «μεταφορά». Ναι αλλά το δικό μας θα στοίχιζε 15 εκατομμύρια.
Τρία χρόνια μετά το 2019 στο μηδέν για Νέο Σύγχρονο κλειστό Γυμναστήριο, στο μηδέν ΠΔΕ για τον αθλητισμό σε όλο τον δήμο μας, στο μηδέν και το έργο ενεργειακής αναβάθμισης του μοναδικού δημόσιου κολυμβητηρίου της πόλης, στο μηδέν οι αντικαταστάσεις led λαμπτήρων, στο μηδέν η κεντρική πλατεία. Στο μηδέν λοιπόν η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Ναι αλλά θα έχουμε πλούσιο προεκλογικό διάλογο αφού θα υπάρχουν ξανά εξαγγελίες για όλα αυτά, μαζί και με το τράμ, το μετρό, το τελεφερίκ και άλλα απαραίτητα έργα για την καθημερινότητα των δημοτών.
Λογικά παράπονο πάντως δεν πρέπει να έχει η ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Εμείς πάλι οι δημότες, κάτοικοι και φορολογούμενοι πληρώνουμε χωρίς να ξέρουμε το…βάθος του πηγαδιού.