Παπαδοπουλος Super Markets
Ένωση ξενοδόχων Ιωαννίνων: Εκδήλωση ατο πλάισιο της έκθεσης PHILOXENIA 2019 Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 14 Νοέμβριος 2019 17:51
1023188126.jpgΗ έκθεση PhiloxeniaTravel&Tourism είναι η σημαντικότερη, η μεγαλύτερη και η μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στην Ελλάδα και η μεγαλύτερη τουριστική εκδήλωση στα Βαλκάνια, με κύριο στόχο την περαιτέρω διεθνοποίηση του τουριστικού προϊόντος σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο όπως οι χώρες των Βαλκανίων, οι Ανατολικές χώρες,  η Νοτιοανατολική Μεσόγειος, η ρωσική αγορά και ηΤουρκία. Ο χαρακτήρας και η φιλοσοφία της Philoxenia συνδυάζονται τέλεια με τον χαρακτήρα και τη φιλοσοφία του έργου THEMA. Η έκθεση Philoxenia καλωσορίζει περισσότερους από 20.000 επαγγελματίες του τουρισμού και φιλοξενεί περισσότερους από 700 εκθέτες.
Στο πλαίσιο του έργου THEMA και κατά την διάρκεια της έκθεσης η Ένωση ξενοδόχων Ιωαννίνων οργάνωσε μια μοναδική εκδήλωση που ονομάστηκε ”LunchNetworking” και ήταν μία δράση δικτύωσης κατά τη διάρκεια του LunchBreak του συνεδρίου που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Στο event συμμετείχαν περίπου 250 άτομα και το κοινό του αποτελούταν από επαγγελματίες των ταξιδιών και του τουρισμού από τις διεθνείς αγορές οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δικτυωθούν και να συνομιλήσουν μεταξύ τους σε ένα casual περιβάλλον, ενώ η ΕΞΝΙ παρουσίασε τις δραστηριότητες του THEMA μέσω banners που υπήρχαν σε όλο το χώρο, μέσω της διανομής έντυπου υλικού και μέσω συζητήσεων με τους συμμετέχοντες. Παράλληλα, το THEMA παρουσιάστηκε και στην συνέντευξη τύπου που δόθηκε κατά την έναρξη της PHILOXENIA και του συνεδρίου.
Στο χώρο της εκδήλωσης τοποθετήθηκαν προωθητικά banners του έργου ενώ αναφορά στο έργο THEMA έγινε και σε όλες τις παρουσιάσεις της HELEXPO στα ΜΜΕ. Τέλος, το λογότυπο με τη σχετική αναφορά στην χρηματοδότηση από την ΕΕ και το πρόγραμμα INTERREG υπήρχε σε όλα τα ταμπλό.
Κατά την διάρκεια του event υπήρξαν συναντήσεις μεταξύ του Προέδρου της ΕΞΝΙ κoυ Σουρέλη και του συμβούλου του έργου κου Αλεξίου με εκπροσώπους ελληνικών και ξένων τουριστικών γραφείων στους οποίους παρουσιάστηκε το έργο ενώ διανεμήθηκε σε όλους του συμμετέχοντες το  presskit του ΤΗΕΜΑ.
Παράλληλα, για την προώθηση του έργου, πραγματοποιήθηκαν και 19 B2B συναντήσεις με ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου από το εξωτερικό στους οποίους παρουσιάστηκε αναλυτικά το έργο, δόθηκε όλο το διαθέσιμο υλικό και προωθήθηκε με e-mail και όλο το διαθέσιμο ηλεκτρονικό υλικό του έργου.