Παπαδοπουλος Super Markets
Ο προορισμός «Ιωάννινα-Ήπειρος» διεισδύει δυναμικά στην ολλανδική τουριστική αγορά Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 14 Μάιος 2019 14:10
3441758479.jpgΗ ανάδειξη του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα–Ήπειρος» τέθηκε στο επίκεντρο ειδικής εκδήλωσης στο Άμστερνταμ στην οποία συμμετείχε αντιπροσωπεία του δήμου Ιωαννιτών και της Περιφέρειας Ηπείρου, κατά τη δεύτερη επίσκεψή της στην Ολλανδία το διάστημα 10-11 Μαΐου, σε συνέχεια του πρώτου ταξιδιού που είχε γίνει τον Νοέμβριο του 2018, στο πλαίσιο του εξωστρεφούς θεσμού της διπλωματίας πόλεων.
Την πρωτοβουλία για την οργάνωση της εκδήλωσης ανέλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Κοινότητας του Άμστερνταμ και Περιχώρων, η οποία απηύθυνε και τη σχετική πρόσκληση-κάλεσμα. 
Στην αποστολή συμμετείχαν, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Ποιότητας Ζωής του δήμου Ιωαννιτών, Νίκος Γκόλας, ο εκτελεστικός  γραμματέας της Περιφέρειας Ηπείρου, Δημήτριος Σιώλος, ο  ειδικός σύμβουλος του δημάρχου της πόλης των Ιωαννίνων, Στέφανος Ζέρβας, και η Θάλεια Οικονόμου,εκ μέρους του Γραφείου Τουριστικής Προβολής του δήμου.
Στη  συνάντηση της 1ης μέρας, που έγινε στα γραφεία της Ελληνικής Κοινότητας στο Άμστερνταμ, οι εκπρόσωποι του δήμου Ιωαννιτών και της Περιφέρειας Ηπείρου ενημέρωσαντην Ελληνική Κοινότητα για τις προωθούμενες στοχευμένες ενέργειες προβολής και διείσδυσης του τουριστικού προϊόντος «Ιωάννινα-Ήπειρος» στην ολλανδική αγορά. Για την επίτευξη του στόχου, εξετάστηκε η πρόταση για ανάληψη κοινών δράσεων με την πολυμελή Ελληνική Κοινότητα, η οποία απαριθμεί περίπου 500 μέλη, στα οποία συγκαταλέγονται πολλοί Φιλέλληνες Ολλανδοί, επαγγελματίες του τουρισμού, που μαθαίνουν ελληνικά και επισκέπτονται σχεδόν κάθε χρόνο την Ελλάδα.
Τη 2η ημέρα, η παρουσίαση του δωδεκάμηνου προορισμού «Ιωάννινα-Ήπειρος» συνδυάστηκε με γευσιγνωσία, παρουσίαση τοπικών προϊόντων της Ηπείρου και με εκμάθηση παραδοσιακών χωρών στα μέλη της Ελληνικής    Κοινότητας. 
Αξιοσημείωτη ήταν η αναφορά του γραμματέα της Ελληνικής Κοινότητας, Γιάννη Πετρόπουλου, AccountExecutive στη εταιρεία Booking.com(εταιρεία ολλανδικών συμφερόντων), στις νέες τάσεις που προωθεί η Booking.com στον κλάδο του Τουρισμού μέσω της ενίσχυσης των μικρών, αυθεντικών προορισμών, στη «στροφή» που υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο στο «Βιώσιμο» Τουρισμό (SustainableTourism), καθώς και στο πόσο έχει επενδύσει η εταιρεία στη νέα αυτή τάση της αειφόρου ανάπτυξης χρηματοδοτώντας Startups με καινοτόμες ιδέες. 
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νίκος Γκόλας ευχαρίστησε την Ελληνική Κοινότητα του Άμστερνταμ και Περιχώρων για την πρωτοβουλία της, με την οποία προσφέρεται η δυνατότητα για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού «Ιωάννινα-Ήπειρος» στην σημαντική τουριστική αγορά της Ολλανδίας. «Χτίζουμε σημαντικούς δεσμούς με τους τοπικούς φορείς,που θα συμβάλλουν θετικά στην επωφελή ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας», συμπλήρωσε ο Νίκος Γκόλας. 
«Οι δράσεις αυτές, επικέντρωσαν στην ενημέρωση, τη διάχυση εξειδικευμένων πληροφοριών για το τουριστικό προϊόν της ευρύτερης περιοχής της Ηπείρου στην ολλανδική αγορά, αναπτύσσοντας και ενδυναμώνοντας δεσμούς με την ιδιαιτέρως ‘‘ζωντανή’’τοπική Ελληνική Κοινότητα του Άμστερνταμ και Περιχώρων», ανέφερε ο Δημήτριος Σιώλος, ευχαριστώντας, με τη σειρά του, «θερμά όλα τα μέλη, και ιδιαίτερα τον πρόεδρο της Ελληνικής Κοινότητας Δημήτρη Φιλιππόπουλο», για την «εποικοδομητική ευκαιρία» που δόθηκε στην αντιπροσωπεία της Περιφέρειας Ηπείρου και του δήμου Ιωαννιτών. 
«Συνεχίζουμε τις πολιτικές εξωστρέφειας  στη βάση της διπλωματίας των πόλεων με σχέδιο και πρόγραμμα. Τα αποτελέσματα των πρωτοβουλιών μας ήδη είναι ορατά και ευελπιστούμε σύντομα να πολλαπλασιαστούν», δήλωσε ο Δήμαρχος Ιωαννίνων, Θωμάς Μπέγκας.
Για την παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος του προορισμού «Ιωάννινα-Ήπειρος» συνέβαλαν με τη διάθεση προϊόντων τους οι εταιρίες, Δωδώνη Α.Ε., Μυρτάλη Organics, κτήματα Ευδοξία και ζαχαροπλαστεία Μάντζιος.