Παπαδοπουλος Super Markets
Μεγάλη διάκριση για το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 20 Μάρτιος 2019 13:55

1773526322.jpgΤην 3 και 4 Θέση αλλά και δύο ειδικά βραβεία κατέλαβαν οι μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας που συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής.

Οι μικροί μαθητές πήραν μέρος στην παράλληλη κατηγορία «Εποικισμός του Άρη»

STORIES OF TOMORROW με δύο ομάδες, που κατετάγησαν στην 4η και 5η θέση παίρνοντας δύο ειδικά βραβεία (Καλύτερης μακέτας και καλύτερου προγράμματος (σκρατς).

 

Στη διοργάνωση πήραν μέρος σχεδόν 2.000 μαθητές νηπιαγωγείου, δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου, με τη συμμετοχή των παιδιών να αυξάνεται πάνω από 60% μέσα σε έναν χρόνο.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γήπεδο Γαλατσίου, υπό την Αιγίδα της Α.Ε του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Προκοπίου Παυλόπουλου, ο οποίος παρευρέθηκε στον διαγωνισμό και κήρυξε την έναρξή του.

 

Σχετικά με το STORIES OF TOMORROW:

Για πρώτη χρονιά, η διαγωνιστική βαθμίδα του Δημοτικού θα ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία STORIES OF TOMORROW (STORIES). Η πλατφόρμα θα δοκιμαστεί πιλοτικά στη Γερμανία, στην Ελλάδα, στην Πορτογαλία, στη Γαλλία, στη Φινλανδία και στην Ιαπωνία, με συμμετοχή 60 εκπαιδευτικών και 3000 μαθητών Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

Η πρωτοβουλία STORIES OF TOMORROW (STORIES) αποτελεί ένα έργο έρευνας και ανάπτυξης και περιλαμβάνει 15 εταίρους από 10 χώρες. Το έργο στοχεύει να αναδείξει τη μέθοδο της αφήγησης ως καταλύτη για την αποτελεσματική αλληλεπίδραση μεταξύ της εκπαίδευσης STEM (Science-Technology-Engineering-Mathematics) και της Τέχνης – δύο τομέων που εν πολλοίς διακρίνονται από κοινές αξίες, παρόμοια θέματα και χαρακτηριστικά.

Στην καρδιά αυτής της παρέμβασης βρίσκεται το όραμα για δημιουργία ολοκληρωμένων προγραμμάτων σπουδών που επιτυγχάνουν βαθύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Με απώτερο στόχο την ενίσχυση της εις βάθος μάθησης (deeper learning) των μαθητών των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού (Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού), το έργο STORIES προτείνει την ένταξη δημιουργικών προσεγγίσεων στην εκπαίδευση STEM, παρέχοντας για τους μαθητές ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας, το STORIES Storytelling Platform, στο οποίο δίνεται η δυνατότητα για παράλληλη εφαρμογή της καλλιτεχνικής έκφρασης και της επιστημονικής έρευνας.